Ledarmöte Kickoffplanering
Mån 22 aug 2022, 18:00-19:00
Kaféet, Strandhallen
Samling: 18:00PUNKTER ATT AVHANDLA
- Info om regler och scenarion F10 RÖD serie + önskemål F08/09 behöver ventileras i ledarteamet.
- Nya spelare - önskan/prognos
Beslut / delegering ansvar för följande:
- 3 sept + 10-11 sept = vilken information behöver vi ta beslut om innan Malin skickar kallelser? Packningslista, Ruff agenda t ex
- Målburar ska säkras + omklädningsrum + förråd Strandhallen (mötet 24/8)
- Krock Tyresöfestivalen 3/9 - påverkar den oss?
- Måltidsplanering och spela in föräldrarna att stötta 3 sep resp 10-11 sep?
- Yoga eller annan aktivitet?
- Bio Forellen kl 13 söndag? (spara till annat tillfälle)
- Musik och ev annan utrustning för övernattning?
Ansvar redan utdelade - ok?
- Målvaktsutrustning inventering (PV)
- Domare till 10/9 17-18 - invänta bekräftan (MM)
- Lagsvetsaktiviteter (RM, PV)
- Teori- och träningsplanering (SCG, SB, PV)
- Strandhallen & Fornuddshallen bokad (SCG)
- Träningsmatcher F11/12 + extern (SCG)
- Övernattning Nyboda (SCG)
- Annat eller skalar vi? Luften är fri.
kl 18:30 ansluter F08/09 för att berättar om deras behov som vi behöver ta ställning till.
All respekt om du inte kan delta men lyft gärna ut det du kan ansvara för och meddela mig. / SCG.
Nedan syns länk till Kickoffplaneringen.
docs.google.com/document/d/1qxkI3KpEI1zoPxHw7opoJ6WzcUszAGED/edit?usp=sharing&ouid=109736620885583450123&rtpof=true&sd=true- Info om regler och scenarion F10 RÖD serie + önskemål F08/09 behöver ventileras i ledarteamet.
- Nya spelare - önskan/prognos
Beslut / delegering ansvar för följande:
- 3 sept + 10-11 sept = vilken information behöver vi ta beslut om innan Malin skickar kallelser? Packningslista, Ruff agenda t ex
- Målburar ska säkras + omklädningsrum + förråd Strandhallen (mötet 24/8)
- Krock Tyresöfestivalen 3/9 - påverkar den oss?
- Måltidsplanering och spela in föräldrarna att stötta 3 sep resp 10-11 sep?
- Yoga eller annan aktivitet?
- Bio Forellen kl 13 söndag? (spara till annat tillfälle)
- Musik och ev annan utrustning för övernattning?
Ansvar redan utdelade - ok?
- Målvaktsutrustning inventering (PV)
- Domare till 10/9 17-18 - invänta bekräftan (MM)
- Lagsvetsaktiviteter (RM, PV)
- Teori- och träningsplanering (SCG, SB, PV)
- Strandhallen & Fornuddshallen bokad (SCG)
- Träningsmatcher F11/12 + extern (SCG)
- Övernattning Nyboda (SCG)
- Annat eller skalar vi? Luften är fri.
kl 18:30 ansluter F08/09 för att berättar om deras behov som vi behöver ta ställning till.
All respekt om du inte kan delta men lyft gärna ut det du kan ansvara för och meddela mig. / SCG.
Nedan syns länk till Kickoffplaneringen.
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 3 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här